ستاره سرخ

ستاره سرخ

رهسپار با ولایت تا شهادت

مصطفی
مصطفی

فقط حیدر(ع) امیرالمومنین است

موضوعات

عکس

عکس مذهبی

عکس ورزشی

عکس عاشقانه

فیلم

دانلود


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ستاره سرخ و آدرس stareiran.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پیوند ها

خبرتحلیلی313

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه

مطالب اخير

شهید جهاد مغنیه

شهید مدافع حرم محسن حججی

خبر تحلیلی313

تحویل سال نو ... خانواده های شهدا در کنار مزار شهدا

تحویل سال نو در شلمچه

بارش برف در دومین روز سال 1393 در حرم حضرت علی بن موسی الرضا(ع)

نگاه به نا محرم

love..............

شارژ رایگان همراه اول در ایام نوروز

افسران جنگ نرم

پست ترین انسان

حجاب و خوبی

عکس آقا

چفیه و چادر

امام رئوف

سینما و انقلاب

پسر حزب الهی

رسوایی

زنان مومن

نازنین

و الله مخرج ما کنتم تکتمون

رابطه سلفی ها و اسرائیل

ابو تراب

مجید و بی بی

لطیفه تلخ

شهید دفاع از حرم حضرت زینب سلام الله علیها

70 میلیون

دعا برای عاقبت به خیری

نوبت به نوبت

جمعه دگر......

نويسندگان

مصطفی

پیوند های روزانه

پایگاه خبر تحلیلی 313

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

وبلاگ دهی LoxBlog.Com

امكانات جانبي

RSS 2.0


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 56
بازدید هفته : 59
بازدید ماه : 327
بازدید کل : 10810
تعداد مطالب : 554
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1






در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه

قیام بحرین

 
نایب رئیس اول پارلمان بحرین: دولت بحرین برای جنایت ضدبشری علیه مردم برنامه‌ریزی كرده بود
 
 
 
نایب رئیس اول پارلمان بحرین:
دولت بحرین برای جنایت ضدبشری علیه مردم برنامه‌ریزی كرده بود

خبرگزاری فارس: نایب رئیس اول پارلمان بحرین با محكوم كردن سركوب معترضان در میدان اللؤلؤه شهر منامه پایتخت این كشور اعلام كرد كه دولت بحرین از همان ابتدا برای جنایت ضدبشری علیه تظاهرات‌كنندگان برنامه‌ریزی كرده بود.


 
A1007271.jpg
 

به گزارش فارس، "خلیل المرزوق " در گفت و گو با شبكه خبری العالم، با لحنی كنایه آمیز به شاه بحرین به دلیل سركوب معترضان گفت: من به شاه بحرین برای پیروزی بزرگی كه نیروهای امنیتی و ارتش دلاور آن در كشتار مردم، به دست آورد، تبریك می گویم.

نایب رئیس اول پارلمان بحرین تاكید كرد كه معترضان با وجود این سركوب، از تظاهرات و مطالبات خود تا رسیدن به آن دست برنخواهند داشت.

وی اظهار داشت: این اقدام به گونه‌ای بود كه گویی از قبل برای ترور این معترضان مسلمان كه با فرزندان و كودكان خود جهت بیان مطالباتی عادلانه به خیابانها آمده بودند، پنهانی برنامه ریزی شده بود.

المرزوق افزود: حمله بامداد امروز به معترضان در میدان اللؤلؤه جنایت ضد بشری و قتل سازمان یافته و عمدی به شمارمی رود چرا كه هزاران نفر از نیروهای امنیتی به این میدان گسیل شدند به گونه ای كه انگار شرایط جنگی وجود دارد.

وی افزود: نیروهای امنیتی مردم معترض را با گاز اشك آور و گلوله های پلاستیكی و گلوله های زمانی كشنده هدف قرار داد كه در جریان آن دستكم چهار نفر شهید و صدها نفر زخمی شدند.

وی افزود: روند سركوب بعد از حمله به مردم معترض در میدان اللؤلؤه نیز ادامه یافت چرا كه نیروهای امنیتی بامداد امروز زخمی ها را از خودروهای آمبولانس پیاده كرده و مورد ضرب وشتم قرار داده ند و نگذاشتند كه بیمارستان ها به آنها كمك های امدادی ارایه كنند.

المرزوق گفت: درپی این اقدام، پزشكان با برگزاری تظاهرات خواهان كناره گیری وزیربهداشت شدند زیرا او به آمبولانس ها دستور داده است كه وارد بیمارستان ها نشوند.

وی تاكید كرد، انحطاط انسانی در قدرت حاكمه به حدی رسیده است كه با یك ملت بی پناه و تظاهرات كنندگان مسالمت جو اینگونه برخورد می كند.

المرزوق گفت: ارتش بحرین علیه ملت این كشور بكار گرفته شده است و حال این سوال مطرح است كه در كدام كشور تفكر ارتش كشتن مردم خود است؟.

وی تاكید كرد: مطالبات مردم عادلانه است و آنها استوار باقی خواهند ماند و مطالبات خود را برآورده خواهند كرد و دربرابر سركوت حكومتی كه می خواهد مردم را به سوی نامعلومی سوق داده و طبل طائفه گری بنوازد، سرتسلیم فرود نخواهند آورد.

المرزوق: گفت: دیروز در میدان اللولوه برادران اهل تسنن و تشیع در كنار هم بودند و هیچ تفرقه ای وجود نداشت اما خواست سیاسی حاكمیت آن است كه از سركوب و طرح گسست طائفه ای استفاده كند.

وی ضمن هشداردراین باره كه رسیدگی نشدن درست به وضعیت موجود به عواقب غیرقابل پیش بینی منجر خواهد شد تصریح كرد: برخی مشاوران و زمام داران دستگاههای امنیتی و اطلاعاتی بحرین به مسئولان نظام مشاوره داده و می گویند كه تنها سركوب و كشتار درقبال شهروندان اثرگذار است و علت موضع سرسختانه نظام هم به همین علت است و احتمال ارتكاب كشتار و قتل شخصیت های برجسته و بازداشت های گسترده وجود دارد.

المرزوق خواهان "دوركردن این دست از مشاوران و تندروها درنظام بحرین از تصمیم گیری ها " شد و گفت: مشاركت در تصمیم گیری ها خواست تاریخی ملت بحرین در طول دهه های گذشته است اما نظام علیه میثاق های ملی كودتا كرده است.

وی تاكید كرد: مطالبات مردم طائفه ای نیست بلكه مطالبات كلی همه ملت های عربی است و اعمال زور و بكار گیری ارتش هرگز نخواهند توانست این مطالبات مشروع را خفه كند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پنج شنبه 28 بهمن 1389برچسب:,

|